Beschrijving
Je wilt excelleren in jouw dienstverlening, je houden aan deadlines. Zorgen dat opdrachten voldoen aan gestelde eisen, doorlooptijden van opdrachten verkorten, fouten voorkomen en verspilling tegengaan. Je wilt een constante kwaliteit, onafhankelijk van wie de opdracht uitvoert. Bovenal wil je dát doen wat werkelijk een toegevoegde waarde heeft voor jouw manager en alle andere ‘klanten’. Agile (wendbaar), flexibel en klantgericht organiseren is noodzakelijk om met jouw secretariaat daadwerkelijk van betekenis te blijven. Want alles verandert. Voortdurend.
Deze complexiteit en dynamiek vragen om meer grip. in de meerdaagse training ‘Continu verbeteren op het secretariaat’ krijg je dan ook concreet toepasbare handvatten aangereikt. Zodat jij je kunt focussen op wat écht van jou wordt verwacht, je kunt leveren waar écht behoefte aan is op het moment dat het écht nodig is.
Wat leer je in de training ‘Continu verbeteren op het secretariaat’?
Na deze training ben je in staat om te excelleren in jouw dienstverlening doordat jij op het juiste moment de juiste taken op de meest effectieve manier uitvoert. Zonder verspillingen en met meer plezier. Je leert:
- Inzicht krijgen in welke taken waarde toevoegen voor jouw afdeling en organisatie
- Verspillingen te elimineren
- Grip te houden op juiste en tijdige afhandeling van taken
- Optimaal te prioriteren
- Continu te blijven verbeteren, zowel het proces als de samenwerking
- Excelleren in jouw dienstverlening
Deze training bestaat uit 1 dag klassikale training op jouw locatie en 2 online sessies van 2 uur met een week ertussen. Neem voor meer informatie over de training ‘Continu verbeteren op het secretariaat’ contact met ons op of vraag direct een offerte aan. Wij helpen je graag verder!
Wil je nog slimmer werken op het secretariaat? Kijk dan hier voor al onze secretariaat trainingen.