Sjablonen centraal beheren in de cloud Microsoft 365

Maak sjablonen centraal beschikbaar in de cloudopslag met Microsoft 365

Geplaatst Geplaatst in Digitaal Archiveren tips, MS Office tips, Samenwerken tips, Secretariaat tips, SharePoint tips

Binnen vele organisaties, grote en kleine, wordt gebruik gemaakt van sjablonen. De bedoeling van sjablonen is, dat gebruikers ervan gemakkelijker inhoud kunnen invoegen in documenten en presentaties, en dat een zekere uniformiteit wordt bereikt in de opmaakstijl van de bestanden. […]

Breakout rooms maken in Microsoft Teams

Waarom breakout rooms gebruiken in Microsoft Teams en hoe maak je die?

Geplaatst Geplaatst in Modern Werken tips, MS Office tips, MS Teams tips, Samenwerken tips, Secretariaat tips

UPDATE: Onderstaand blog betreft een work-around voor het maken van breakout rooms in Teams. Inmiddels is deze functie eindelijk geïntegreerd in Teams en kan je direct in een vergadering aparte vergaderruimten aanmaken en deelnemers daaraan toevoegen. Hoe je dat doet […]