000 AVK_Header_back-3
Digitaal Vitaal
Bouke digitaal fit

Digitaal Vitaal

'Met de juiste aandacht voor digitale vitaliteit, zorg je voor meer werkgeluk en dus productiviteit'

Is jouw organisatie digitaal vitaal? De digitale wereld ontwikkeld zich snel en voor veel mensen sneller dan ze bij kunnen houden. AVK helpt je deze negatieve spiraal te doorbreken en het onderdeel te maken van een strategisch thema voor je organisatie. Van idee/visie naar strategisch plan en van operationeel plan tot uitvoering.

Waarom zouden we allemaal digitaal vitaal moeten zijn?

Omdat we anders langzaam ten onder gaan in de huidige netwerk- en informatiesamenleving. Er gaat veel ruimte in je brein verloren als je doorgaat op de oude voet en niet het maximale uit de technologie om je heen weet te halen. Je verliest enorm veel tijd en daadkracht als je bijvoorbeeld jouw laptop nog steeds op dezelfde manier gebruikt als 10 jaar geleden. Er is bovendien veel te veel informatie beschikbaar om deze nog op de ouderwetse manier te bewaren, in grote hoeveelheden mappen en losse bestanden. In de praktijk blijkt dat je met deze vorm van bewaren eigenlijk nooit snel hebt gevonden waar je naar op zoek bent. Ook dat kost tijd en energie en daardoor mis je kansen. De mogelijkheid om snel en veilig informatie te vinden, aan te passen, te delen en vervolgens op de juiste plek/manier te publiceren en/of archiveren, is een van de grootste uitdagingen van deze tijd voor een organisatie.

De digitale revolutie van de afgelopen jaren zou ervoor gaan zorgen dat we meer konden gaan doen in minder tijd. Helaas blijkt dat in de praktijk toch niet zo te werken. We hebben het allen maar drukker, krijgen dagelijks bergen informatie te verwerken en ervaren veel werkstress. 'Digitaal vitaal zijn' is dus meer dan alleen werken aan je digitale vaardigheden.

Een digitaal vitale organisatie past zich continue aan

Als organisatie wil je niet alleen digitaal vitaal zijn, maar dat vooral ook blijven. De ontwikkelingen gaan zo snel dat je voor je het weet weer achter de feiten aan loopt. Zowel op het het gebied van technologie als op het gebied van de persoonlijke ontwikkeling werkt een digitaal vitale organisatie continue aan:

  • Digitale vaardigheden
  • Digitale bewustwording, security en privacy awareness
  • Digitale etiquette
  • Kennismanagement
  • Optimaal hybride werken en bijvoorbeeld leiding geven aan hybride teams
  • Persoonlijke groei en dus ook bijvoorbeeld digitaal loslaten (digital-detoxen)

Breng je organisatie in de waarom-fase

We moeten ons afvragen wat dit van mens en organisatie vraagt en waar nodig onze houding en ons gedrag aanpassen. AVK helpt je hierbij. In eerste instantie om je organisatie in de waarom-fase te krijgen. Want alleen door de juiste vragen te stellen kom je bij de kern van de nodige veranderingen.

  • Waarom is leiding geven op afstand een uitdaging?
  • Waarom slaan we documenten op deze manier op?
  • Waarom gebruiken we onze huidige software nog?
  • Waarom communiceren we nog op de oude manier?
  • Waarom werken we niet structureel meer vanuit thuis?
  • Waarom is een goede digitale structuur noodzakelijk?

AVK helpt je om samen tot nieuwe (digitale) inzichten te komen en een andere visie te ontwikkelen op het gebied van organiseren en hybride werken.

Bekijk onze Digitaal Vitaal trainingen

Een paar maanden geleden hebben we intern besloten dat we eigenlijk meer wilde weten over de app Excel. Natuurlijk weten we allemaal, als je iets niet direct doet, dat je het waarschijnlijk helemaal niet meer doet. We hebben ons direct ingeschreven voor een training Excel bij AVK. Afgelopen week was het zo ver: de gevorderde Excel training van AVK.

Bij aanvang van de training hebben we eerst kennis gemaakt met de mede cursisten en de trainer. De trainer, Dick van den Boor, die we in ons bedrijf een prettige bruistablet zouden noemen, presenteert vol enthousiasme het ene na het andere Excel onderwerp. Van hoe data te analyseren tot het werken met macro’s. Als afsluiter hebben we aandacht gehad voor het onderwerp ‘doelzoeken’. Wat een mooie functie is dit!

Referentie: Xylem

Wij verzorgen diverse trainingen voor Hornbach Nederland 

Prima en duidelijke training. – Rob Zant

Prima, wel soms wat chaotisch omdat bij sommigen soms dingen niet direct lukken. Dat resulteert dan in wachten. – Peter Hummel

Positief, een praktische opstart voor een voor mij nieuw programma. Ik denk dat ik in eerste instantie prima met Teams aan de slag kan. Mochten we dit programma breed in de organisatie gaan inzetten dan is op termijn een verdiepingstraining gewenst. – Stefan van Tilburg

Leerzame training, leuke, vlotte trainer. Hij had op de onderwerpen aan het eind sneller mogen gaan. Dit hadden wij misschien ook aan moeten geven. – Melvin Dekkers

Duidelijk, geduldig en een fijne uitleg. – Iris Meijers

Juiste en duidelijke informatie. – Anoniem

 

Referentie: Hornbach

Informatief, er werd goed naar onze vragen geluisterd en de topics behandeld waar we interesse in hadden. – Rembrand van den Berg

Ik heb de training als prettig ervaren. Veel meer duidelijkheid en nieuwe inzichten gekregen! – Carmen van den Berg

Tweede dag top. Eerste dag nog teveel kennis die al beheerst werd. – Anoniem

Referentie: Pieter van Foreest

Prima! Veel praktijkkennis, uitnodigend, spontaan. – Ron de Ruijter

Positief! – Hans van den Bunder

Heel erg leerzaam, technische gedeelte zeer nuttig. Goede uitleg. Ging lekker snel. Veel geleerd. – Monique Derksen

Prettig en leerzaam. – Anoniem

Referentie: VISTA college

 

Zeer positief, gezellig, inspirerend, handig en nuttig. – Willeke Colenbrander

Het was zo’n leerzame training waar ik functies heb leren gebruiken die me zullen helpen beter en georganiseerder te werken in Outlook. – Lilian Zawedde

Ik vond de training erg plezierig qua sfeer en vooral zeer zinvol en direct / praktisch toepasbaar. – Martine van der Kroef-Vermeij

Heel prettig. De trainster legde alles op een hele heldere maar luchtige manier uit, heel fijn. – Anoniem

Referentie: KunstenHuis

Wij verzorgen diverse trainingen voor Bakker Magnetics

Nogmaals dank voor de training en cursus. Ik hoop dat ik namens het team spreek als ik zeg dat we tevreden zijn met de inhoud van de training en tips aangereikt vanuit jullie. Hopelijk gaan we langzaam beginnen met het werken met een eigen takenlijst en verdere handige tips om verstoringen tegen te gaan. Voor nu zullen we in ieder geval elke dag beginnen met het eten van onze kikker!

Nogmaals dank en wie weet tot in de toekomst.

Referentie: Bakker Magnetics

Wij verzorgen diverse trainingen voor Kennismiddagen.

Onder andere:

Neem een kijkje op de website van Kennismiddagen.

Referentie: Kennismiddagen

Wij verzorgen diverse trainingen op het gebied van privacy voor Bouwinvest. Tevens is voor alle medewerkers van Bouwinvest, een maatwerk security awareness toets geleverd.

 

Boeiend. Lekker hoog tempo, fijn! – Babs Witteman – HR adviseur
Prima training, veel geleerd ga het zeker gebruiken. – Marjoleine Felius – Secretaresse
Duidelijk, compleet verhaal met ruimte voor eigen behoeften. – E.D. – Technisch Manager
Goed, wederom een duidelijke uitleg van Ed. Een hele fijne trainer! – Marieke Janssens 

ref bouwinvest
Referentie: Bouwinvest

Wij verzorgen diverse privacy trainingen voor Connexie

Referentie: Connexie

Wij verzorgen diverse privacy trainingen voor Tergos B.V

Referentie: Tergos B.V

Wij verzorgen diverse trainingen voor WonenBreburg. Onder andere trainingen als Microsoft 365 en Lean werken op het secretariaat.

Cynthia Tjon – WonenBreburg
Al eerder trainingen gehad van de trainers van AVK (Via Management Support). Ook deze training heb ik zeker als leuk ervaren. Ik ben blij dat mijn collega’s mijn aanbeveling hebben aangenomen!

Referentie: WonenBreburg

Wij verzorgen diverse  OneNote trainingen voor Countus Accountants & Adviseurs:

Praktisch en veel wetenswaardigheden. Tempo was wel hoog om direct alles op te nemen  – Bert Kalkema
Prettig, met hoog tempo, daardoor veel bruikbare info, ik kon het wel bijhouden. – A.V
Interactieve cursus, met super enthousiaste docente. – Hans Koopman

 

Countus Accountants
Referentie: Countus Accountants & Adviseurs

Wij verzorgen diverse secretariaat trainingen voor Rechtbank Overijssel.

Prettig en veel tips gekregen! – D. R
Het was een prettige, interessante en leerzame training! – J. V
Heel leerzaam! – Anita de Pater

Rechtspraak logo
Referentie: Rechtbank Overijssel

Van begin 2018 tot eind 2019 heeft AVK meer dan 50 DPIA en privacy ambassadeurs trainingen verzorgt bij het Openbaar Ministerie. Naast het verzorgen van deze trainingen hebben we een mooie bijdrage geleverd aan diverse activiteiten binnen het programma AVG en Richtlijn.

Het inrichten van de privacytool bij het OM voor het bijhouden van het verwerkingsregister en de DPIA vragenlijst.
Opnemen van een elearning video reeks AVG en Richtlijn bij het OM inclusief DPIA instructies.
Het ontwikkelen van een interactieve DPIA handleiding met 25 video’s over gegevensbescherming en DPIA’s.

 

 

Openbaar Ministerie Logo
Referentie: Openbaar Ministerie

Wij verzorgen diverse Office 365 trainingen voor Vakmedianet.

Heel leerzaam! – A.d.J
Goede kennis, ook van de deelnemers. – A.N
Leerzaam, prettige presentatie. – N.G

ref-vakmedianet
Referentie: Vakmedianet

Wij verzorgen diverse Office 365 trainingen voor provincie Zuid-Holland

Prettige uitleg, over voor mij onbekende onderwerpen.  – K. L
Was een goede en duidelijke training! – P. W
Duidelijk en informatief. – W. vS

Provincie zuid holland logo
Referentie: Provincie Zuid-Holland

Wij verzorgen diverse Office 365 trainingen voor Tilburg University

Nuttig, handige weetjes! – Gita Gokoel
Duidelijk, goede uitleg! – Nancy Kanters
Bijzonder leerzaam en nuttig! – Renate van Dommelen

Tilburg University logo
Referentie: Tilburg University

Wij verzorgen diverse Office 365 trainingen voor het Koning Willen I College

Goede en duidelijke uitleg, Ed heeft verstand van zaken – Jeroen van Wijlick
Leuk en leerzaam! – Berti van Lent
Prima, zeer nuttig en leerzaam! – John Opdam

Koning Willem I logo
Referentie: Koning Willem I College

Wij verzorgen diverse Office 365 trainingen voor het Horizon College

Fijn, duidelijke uitleg en een lekker tempo! – Agnes Boddeus
Duidelijk en structuur aangebracht! – Petra Bunte
Informatief en goed vol te houden! – Monique Jansen

ROC Horizon logo
Referentie: Horizon College

Wij verzorgen diverse Office 365 trainingen voor Avans Hogeschool

Zeer goed en volledig, echt wat geleerd! – Paul van Rooy
Uitstekende kennismaking met de mogelijkheden! – Derk Bazelmans
Super goed, en veel geleerd! – Lars Heijdeman

Avans Hogeschoo logo
Referentie: Avans Hogeschool

Wij verzorgen diverse SharePoint trainingen voor medewerkers van Heineken

Een goede eerste stap naar SharePoint gebruik.- Peter v.d. Klauw
Heel goed. – Stefaan de Cock
Uitstekend en prettig. Een 9. – Gert Jan Loggers

ref Heineken
Referentie: Heineken

Wij verzorgden een training Stress Management voor de secretaresses van ZZG Zorggroep.

  • Half februari hebben we van AVK een training gehad over stressmanagement, Maarten Fijnaut was de persoon die ons hierdoor heen ging leiden. Na een kort voorbereidend gesprek over de groep en onze werkzaamheden gingen we aan de slag.
    Maarten heeft goed geïnformeerd waar wij behoefte aan hadden zodat we aan het eind van de middag met een tevreden gevoel huiswaarts konden keren.


    Ten eerste is het fijn om eens met een groep secretaresses iets samen te doen. Wij hebben grotendeels werkzaamheden die overeen komen, we hebben wel contact, maar werken niet samen, vaak niet eens in hetzelfde gebouw. Hierdoor leer je elkaar wat beter kennen en heb je ook een idee hoe de ander met hun knelpunten omgaan en dat die veel herkenning opleveren. We kregen een stukje theorie en daarna kregen we de ruimte om aan te geven hoe wij erin stonden waarna Maarten ons handvatten ga waar we veranderingen konden aanbrengen.


    Ten tweede gingen we aan de slag met oefeningen zodat we aan den lijve ondervonden waarom iets niet handig is. Soms tot grote hilariteit.

    Alle dames waren erg enthousiast en we hebben onderling gelijk een afspraak gemaakt om hier op terug te komen zodat we elkaar kunnen terugkoppelen wat we met de training hebben gedaan. Deze afspraak is door omstandigheden nog niet geweest, maar een ieder is op haar eigen manier aan de slag om het werk makkelijker te maken.Marion Sanders – Directiesecretaresse Centrale Diensten
ref zzg zorggroep
Referentie: ZZG Zorggroep

Wij verzorgen trainingen op het gebied van werken met de iPad voor medewerkers van Zeelandia.

 

  • Prima en correct. Handige tips.J.H. – Bakkerij Adviseur
  • Goede interactieve vraag-antwoord spel. Verschillende handigheidjes en instellingen, toepasbaar op de eigen situatie.F. van der K. – Bakkerij grondstoffenleverancier
  • Ik had niet gedacht dat ik nog meer kon leren.G.N. – Medewerkster MCS
  • Duidelijke en begrijpelijke taal met de mogelijkheid om vragen te stellen.M.P. – Bakkerij adviseur
  • Zeer informatief en direct toepasbaar.B. de V. – Hoofd ICT beheer
ref zeelandia
Referentie: Zeelandia

Wij verzorgen trainingen op het gebied van OneNote en werken met de Surface Pro tablet PC voor medewerkers van het Westfries Gasthuis.

 

  • Veel informatie op een praktische en toepasbare wijze helder uitgelegd.Linda Burger – Manager Zorg
  • Leerzaam. Veel toeters en bellen die ik nog niet wist. Goede basis gelegd.N. K. – Manager I&MT
  • Dynamisch. Veel ruimte voor eigen inbreng. Een 9!Theo Karsten – Manager Zorg
  • Prima, to the point. Praktische tips en tricks.B. Rijnders – Coördinerend manager
ref westfriesgasthuis
Referentie: Westfries Gasthuis

Wij verzorgen diverse trainingen op het gebied van Outlook voor medewerkers van de afdeling HR van de Sociale Verzekeringsbank.

  • In korte tijd met veel energie kennis en vaardigheid overgebracht. Veel tips en tricks om sneller te kunnen werken met outlook.C.Z. – HR adviseur
  • Fijne interactieve training met veel nieuwe inzichten. Efficiënter werken met toepassingen in outlook en de gedragsaspecten.Wim Haan – HR adviseur
  • Veel Oh? Oh ja? momenten. Veel tips en trucs.Eric Rijnveld – HR adviseur
  • Verhelderend! Prima tips en trucs.Pauline Wijnen – HR adviseur
  • Praktisch en duidelijk! Ik ga proberen mijn werkwijze met Outlook geheel te veranderen.R.S. – HR adviseur
ref svb
Referentie: Sociale Verzekeringsbank

Wij verzorgen trainingen op het gebied van Outlook voor Royal Huisman Shipyard BV.

  • To de point, helder en attractief.Christian Poorte – Manager Design & Engineering
  • Erg nuttig en direct toepasbare tips om het dagelijkse werk makkelijker en beter te maken.T.N. – Manager inkoop
  • Herhaling, update, handige weetjes.R.B. – Inkoper
  • LeerzaamB. van der L. – Manager Engineering Interieur
  • Praktische verrijking van kennis. Praktische hints en tips.J.H. S. – Projectleider Engineering
  • Snel, duidelijk, concreet, efficient. Een 9!Erik Slomp – Manager Productie
  • Enthousiaste trainer met veel praktijkvoorbeelden. Er zat veel snelheid in de training.D.K. – Inkoper
  • Zeer nuttig!Ad Diepstraten – Design manager interior
  • Helder, praktisch en in goed vlot tempo!Evert van Dishoeck – Commercieel Manager
  • Nog meer ontdekkend dan verwacht.Jan Zeeman – Manager engineering
  • Goede direct toepasbare workshop.A.S. – HR Manager
ref royalhuisman
Referentie: Royal Huisman

Wij verzorgen iPad trainingen voor medewerkers van de provincie Noord-Holland.

  • Een prettige, toegankelijke trainer die er (zoals gevraagd) vanuit ging dat wij nog niet echt gebruiker zijn. De mogelijkerwijs vanzelfsprekende simpele wetenswaardigheden voor handig gebruik van de iPad waardeer ik het meest.M. van B. – medewerker Statengriffie B
  • Ik vond het een prima training. Ruimte voor eigen inbreng. Goede kennismaking met de mogelijkheden van de iPad.V.M. – Administratief medewerker
ref provincie NH
Referentie: Provincie Noord Holland

Wij verzorgen diverse Outlook trainingen voor medewerkers van Plus Retail.

  • Handige tips om email beter beheersbaar te maken en bewustwording van email zoals het gebruikt wordt.Eveliene Schut – Secretaresse
  • Ik vond het een goede training en er zijn zeker elementen van de training die ik ga toepassen (o.a. nieuwe manier van archiveren).M.S. – Directiesecretaresse
  • Wat mij betreft, helemaal prima. Vooral de tips & tricks.S. de W. – Directie secretaresse Logistiek
  • Leerzaam en stimulerend.G.M. – Directiesecretaresse Management Services
ref plus
Referentie: Plus Retail

Wij verzorgen trainingen op het gebied van Excel en Project voor medewerkers van Orangina Schweppes Group Nederland.

  • Erg leerzaam en direct toepasbaar. Alle onderwerpen waren volledig toegespitst op ons verzoek. Een 10!S.Z. – Jr. R&D Project Leader
  • Goede, duidelijke training. Zeer praktisch en relevant. De training was volledig toegespitst op onze wensen.Suzanne – R&D Project Leader
ref orangina schweppes
Referentie: Orangina – Schweppes

Wij verzorgen iPad trainingen voor medewerkers van de Nederlandse Vereniging van Directiesecretaressen.

 

  • Datgene wat onduidelijk was in gebruik iPad voor werk is helder geworden. Vooral papierloos vergaderen en de App aantekeningen maken in PDF waardeer ik het meest.Anoniem
  • Leerzaam. Een 8!E.G. – Beleidsmedewerker
  • Leuke training. Veel ruimte voor eigen inbreng. Helaas is de iPad echter geen vervanging voor de laptop. Wel veel handigheidjes geleerd voor de iPad (en dus ook de iPhone).Anoniem – Redacteur
ref nvd
Referentie: Nederlandse Vereniging van Directiesecretaressen

Wij verzorgen trainingen op het gebied van Outlook, Word en Papierloos Vergaderen met de iPad voor medewerkers van het Ministerie van Binnenlandse Zaken.

  • Zeer intensief. Het onderwerp Papierloos vergaderen waardeer ik het meest. Heb niet het gevoel dat ik iets gemist heb.Karen Verbruggen – Management Assistente
  • Een hele plezierige trainer. Heel praktisch en goed voorbereid. Hij kon ons de dingen goed uitleggen, waar we de meeste behoefte aan hadden.L.S. – Managementondersteuner
ref ministerie biza
Referentie: Ministerie van Binnenlandse Zaken

Wij verzorgen Excel trainingen voor medewerkers van Kwantum Nederland.

  • Duidelijk uitgelegd. Ga zeker sneltoetsen en verticaal zoeken gebruiken.Yvonne Mengede – Planning administrator
  • Veel geleerd, misschien wel te veel :). Een 9!Ilona de Bok – Communicatie en creatiespecialist online
  • Leerzaam en een trainer met een prettige/grappige manier van uitleggen, waardoor je aandacht erbij blijft.T.S. – Administratief Medewerker Inkoop
  • Prima, leerzaam, flexibel en lekker informeel. Docent geeft duidelijke uitleg en neemt de tijd voor dingen. Hij vertelt het op een leuke manier zodat je aandacht erbij blijft, ondanks dat het al laat op de middag is.L.S. – Planner
  • Zeer nuttig en praktisch toepasbaar.T. van de Z.  – Supply Chain Planner
  • Training was erg waardevol. Aangezien er een erg korte tijd is, moet alles snel behandeld worden en is de eigen inbreng klein, tip voor onszelf: meer dagdelen afnemen! Verder zeer goede training!K.M. – Inkoper
  • Ik heb het als prettig en leerzaam mogen ervaren. Alle gedeelde onderwerpen vond ik intressant.Humberto Martina – Inkoop Unit Administrator
ref kwantum
Referentie: Kwantum

Wij verzorgen trainingen op het gebied van Outlook voor medewerkers van Johnson & Johnson.

  • Prima, goede presentatie skills. Mogelijkheden tot eigen inbreng. Zo door gaan. Een 10!Petrik Bekink – Sales Consultant
  • Goede workshop. Ruimte voor ad hoc vragen.A.B. – Sales & Marketing Assistent
  • Training was goed. Dikke 8.Conny van Heerikhuize – Marketing coördinator
ref johnson
Referentie: Johnson & Johnson

Een prima ochtend met de mogelijkheid om eens goed door het hele Yammer verhaal heen te lopen en de bestaande vragen te stellen. L. D. – Marketing specialist


Interessante training waarbij het voornamelijk gericht is op de praktijk. M. van P. – HR Administrator

ref ikea
Referentie: IKEA

Wij verzorgen diverse trainingen voor GGZ Nederland en regionale GGZ vestigingen.

  • Zinvol en effectief. Jesper Rutze – Consulent P&O – GGZ NL
  • Eye openers op een aantal gebieden. Goede tips om vergaderen wat effectiever te laten zijn.N. H. – Consulent P&O – GGZ NL
  • Leuk en leerzaam. Goede combinatie van zelf denken en leren van de trainer.Helene Hubers – ambtelijk secretaris GGZ NL
  • Prima training, veel informatie  die goed op ons vak toegespits is! Geen onnodige tijdverspillende info, dat is fijn!Karin van Welij – Directiesecretaresse GGZ NHN
  • Een op ons niveau toegespitste training, met volledige informatie en op een prettige manier gegeven.D.V. – Directiesecretaresse GGZ NHN
  • Heel leerzaam, veel nieuwe dingen geleerd.Diana Lukkien – Bestuurssecretaresse GGZ NHN
  • Goede training, bruikbaar! Een 10.K. de Moel – Directiesecretaresse GGZ NHN
  • Prettige trainer die goed communiceert.Tessy Verhagen – Directiesecretaresse GGZ NHN
  • Een prima toegankelijk, interactief programma op maat en tempo.Dick Boverhuis – Manager GGZ NHN
  • Enthousiast, boeiend en leerzaam. Verschillende slimme trucs en tips.Bea van Dorp – Staffunctionaris P&O GGZ NL
  • Verhelderend. De onderwerpen waren gevarieerd en duidelijk.M. van de Schans – GGZ Oost Brabant
ref ggzNL
Referentie: GGZ Nederland
Wij verzorgen de training Performance Improvement voor medewerkers van Enexis.
  • Alle onderwerpen krijgen voldoende aandacht. Ga zo door. Een 9!M.B. – Werkvoorbereider
  • Leerzaam en een nuttige cursus.E.N. – Uitvoerder
  • Het is een zeer geslaagde training met veel eigen inbreng waardoor op maat kunnen geven.T. de V. – Functioneel Applicatiebeheerder
ref enexis
Referentie: Enexis

Wij verzorgen trainingen op het gebied van papierloos werken met de iPad voor medewerkers van Delta LLoyd

  • Prima training. Ik waardeer de informatie over stukken lezen/bewerken en notuleermogelijkheden / beperkingen. Ik notuleer momenteel niet maar de kennis is voor de toekomst zeker welkom.I. G. – Secretaresse
ref deltalloyd
Referentie: Delta LLoyd

Wij verzorgen trainingen op het gebied van MS Office voor diverse brandweerkorpsen door heel Nederland.

  • Nuttige training. – H.J. – Managementassistente Rotterdam – Rijnmond
  • Informatief, niets gemist. Ga zeker werken met de nieuwe mappenstructuur. – C.T. – Administratie Rotterdam – Rijnmond
  • Helder en prima overgebracht door trainer! – Peggy Groenen – Managementassistente Midden West-Brabant
  • Een zeer leerzame dag, een 9! – L. van D. – TFL Midden West-Brabant
  • Op een rustige en duidelijke manier uitgelegd, Uitstekend! – Fanny Bijlsma – Secretaresse Midden West-Brabant
  • Een prettige en rustige manier van lesgeven. Complimenten. – Annemarie Kloks – Secretaresse Midden West-Brabant
  • Leuk, vlot, leerzaam met kwinkslagen. Een 10! – G.J. Mars – Duikcoördinator Midden West-Brabant
  • Verrassend, inspirerend met een hoog oh-ah-echt waar?? nouja…. gehalte….. – Margriet Jacobs – Secretaresse Veiligheidsregio Rotterdam
  • Leuke, informatieve, leerzame dag. – D. de G. – Management Assistent Veiligheidsregio Rotterdam
  • Prettige, ongedwongen sfeer. Ga zeker de tips & tricks toepassen. – M. Janssen – Kolomchef Brandweer – Meldkamer Noord Nederland
  • Ik vond het zeer leerzaam en heel goed uitgelegd en toegelicht. – Marjo van ‘t Wel – Managementassistente Flevoland
ref brandweer
Referentie: Brandweer

Wij verzorgen diverse trainingen op het gebied van Outlook en Excel voor medewerkers van Bilfinger Industrial Services.

  • Leerzaam. Kleine tips met groot gebruiksgemak. Had nog wel meer willen horen maar dat lag aan de tijd (en zeker niet aan de trainer).Karin van Lieshout – HR Business Partner
  • Leuke en interactieve middag met nieuwe inzichten.S. van M. – HR Business Partner a.i.
  • Topkwaliteit. Interactiviteit, kennis, drive en uitleg van de trainer waardeer ik het meest.Natalie Ligthart – Sr. HR Business Partner
  • Energiek en direct toepasbaar.R.K. – Manager HRSSC PSA
  • Top training en een leuke en spontane docent. Een 10!Ramona Parotie – HR Medewerker
  • Duidelijk, compact en leerzaam.Monique van Gurp – Directiesecretaresse
  • Duidelijk, actief en leerzaamSylvia Lemson – Salarisadministrateur
  • Zeer nuttig!Esterella Voorwinde – Directiesecretaresse
ref bilfinger
Referentie: Bilfinger

Wij verzorgen diverse trainingen op het gebied van Outlook voor medewerkers van Arkin.

  • Uitgebreid en volledig. Veel goede tips. V.S. – Management Assistente
  • Goede leerzame training. K.G. – Directiesecretaresse
  • Goed en duidelijk.Emy Groot Bluemink – Secretaresse
  • Informatief, en zeker van belang.K.G. – Medewerker secretariaat
  • Prima van opbouw. Ga bijna alles toepassen.Renee Nijvel – Secretaresse
  • Intensief maar wel zeer leerzaam.L.A. – Management Assistent
  • Prima cursus. Als ik iets wilde horen kon ik er altijd naar vragen. Ben blij dat ik mensen kan vertellen waar hun oude functionaliteiten zitten.F.F. – Helpdesk ICT
  • Alle onderwerpen waren noodzakelijk. Heel leuk en zeer leerzaam, ga zo door. R.J. – Servicedesk medewerker
  • Leuk, enthousiast! Het geduld van de trainer zelf waardeer ik het meest. En het daarbij behorende duidelijke uitleg.M. F. – ASD Medewerker
ref arkin
Referentie: Arkin

Wij verzorgen diverse trainingen op het gebied van Outlook, Excel, Windows, Word en tablets voor medewerkers van de Gemeente Amsterdam.

  • Zeer duidelijke presentatie van de mogelijkheden met ruimte voor vragen. Een 10 !N.C. – Directiesecretaresse
  • Heel goed en duidelijk.Paul Elazer – Management ondersteuner RVE
  • Goed verzorgde training. Kundige uitleg!K.M. – Secretaresse
  • Leerzaam. Ga zeker sneltoetsen toepassen.T. van der V. – Administratief medewerker
  • Een prettige manier van leren met een docent die het rustig en duidelijk uit kan leggen. Een 10 !F. K. – Coördinator Bedrijfsvoering SD Nieuw-West
  • Het was een leerzame en verhelderende cursus.Martin Meijer – Groepsleider SD Nieuw-West
  • Erg leuke training en goed dat het specifiek is toegepast op onze bestanden. Een 10.Wouter van Druten – Werfbeheerder
  • Goede uitleg en duidelijke communicatie.Edwin Wildeman – Groepsleider SD Nieuw-West
  • Het was helder en interessant.Maya van ‘t Veer – Wethouderssecretaresse
  • Het was een leerzame en effectieve training.Emise – Canbulat – Bestuurssecretaresse
  • Werd goed uitgelegd in “Jip en Janneke-taal” dus voor een ieder duidelijk. Vond dit zeer interessant. Ik waardeer het meest de handige tips en trics…dingen die ik niet wist dat het mogelijk was! En de mogelijkheden voor de toekomst. Tijd was gewoon te kort. Het onderwerp was te interessant.Eulogia Grootfaam – Wethouderssecretaresse
  • Helder, duidelijk en bruikbaar. Het was interessant en ik denk dat als het langer had geduurd, dat ik het zeker nog steeds interessant had gevonden.Maartje Uneputty – Directiesecretaresse
ref amsterdam
Referentie: Gemeente Amsterdam

Wij verzorgen diverse trainingen op het gebied van Outlook voor medewerkers van Achmea.

  • Prima training, héél erg plezierig, met veel enthousiasme gebracht. Heel blij met diverse tips. En ook het voortraject met de ‘Outlook à la Carte’ werkt zeer plezierig. Buitengewoon vriendellijke contacten!Ineke Jansen – Secretaresse
ref achmea
Referentie: Achmea

Wij verzorgen diverse trainingen op het gebied van werken met de iPad voor medewerkers van ABN AMRO.

  • Waardevolle training. Ik ga alle onderdelen toepassen. De training krijgt van mij een 9 !M. van D. – Juridisch medewerker commercial finance
ref abn
Referentie: ABN AMRO

Wij verzorgen diverse trainingen op het gebied van SharePoint voor medewerkers van Unilever.

  • Hartelijk dank voor je super les. We zijn het gelijk gaan toepassen. En vanaf 1 januari gaan we alles zo doen.
    Het was goed te volgen en je bracht het ook op een hele leuke, enerverende manier. We zijn het wel anders gewend.Dus heel erg bedankt!

Corinne van Velden – Management Assistent

  • Helemaal top!Jolanda Mathot – Operation Manager
  • Goed verzorgde training. Kundige uitleg!K.M. – Secretaresse
  • Goede training met antwoord op vragen en onderwerpen die voor mij persoonlijk van belang zijn: maatwerk. Met goede voorbeelden waarmee ik direct aan de slag kan.Nicole Doornweerd – Management Assistent
  • Positief interactief!M.V. – Operations
  • Intensief en zeer nuttigL.P. – Ambtelijk secretaris
  • Mogelijkheden voor Sharepoint meer uitgebreid dan ik in eerste instantie dacht. Prima uitleg hierover.Ria Smit – Management Assitant
  • Erg duidelijk en begrijpelijk uitgelegd. Ik heb er veel aan gehad. En nu de omslag maken.Ria Bergman – Secretaresse

 

ref unilever
Referentie: Unilever

Wij verzorgen diverse trainingen op het gebied van SharePoint voor medewerkers van KLM.

 

  • Een goede interactieve training toegespitst op onze situatie.H.R. – Projectmanager
  • Leuk en interactief. Snelheid en gericht op praktijk.V.P. – Current schedules manager
  • Snel maar geslaagd!F. van Leeuwen – CSM
  • Kennismaking Sharepoint – to be continued!R. Rooij – Mngr Proficiency Programma
  • Hands-on trainingR.S. – Operations Controller
ref-klm
Referentie: KLM

Wij verzorgen diverse trainingen op het gebied van Excel voor medewerkers van Endemol.

  • Was een geslaagde, eerlijke en fijne cursus. De begeleider was duidelijk en open en kon alles goed beantwoorden en duidelijk maken. Ik ga zeker bepaalde shortcuts (sneltoetsen) toepassen. Had geen idee, en nu ik basis dingen ken van hoe excel opereert kan ik er meer mee doen.A. Jansen – Acquisitions Coordinator
  • Veel handige tips voor dagelijks gebruik. Ik waardeer vooral de tips & tricks voor eenvoudige toepassingen.J. Kolman – Consulting Producer
  • Van tevoren met de trainer m.b.v. de a la Carte lijsten duidelijke inhoud afgesproken (maatwerk) en dat is uitstekend bevallen! De toespitsing van het programma en de inhoud op onze wensen krijgt dan ook een 10. Daarnaast was er nog ruim voldoende gelegenheid voor eigen inbreng van de deelnemers tijdens de training. We gaan nog meer Excel sessies plannen en wellicht ook voor PowerPoint.J. Kepel – PA
  • Een goede opfriscursus en goede kennismaking van Excel 2013M.A. – Legal Counsel
  • Zeer intensief doch leerzaam. Ik ga zeker het koppelen van tabellen over verschillende tabbladen toepassen en sorteren en verticaal zoeken.S.O. – Legal
ref-endemol
Referentie: Endemol

Wij verzorgen diverse workshops op het jaarlijkse secretaressecongres van Read Business Media

  • Onze workshops worden door de deelnemers aan het congres beoordeeld door middel van een cijfer. De AVK Trainers en onderwerpen werden gemiddeld beoordeeld met respectievelijk een 8,3 en een 8,2. Daarmee behoren al onze workshops tot de top 5 van best beoordeelde workshops van het congres.
ref-reed-media
Referentie: Read Business

Wij verzorgen diverse trainingen op het gebied van Outlook voor medewerkers van Thales Group Nederland.

 

  • De training was zo compleet en op een geweldige manier gegeven! Een van de beste trainingen die ik ooit heb gevolgd!
  • Zeer leerzaam
  • Ik vond het prettig dat de uitleg van tips en tricks rechtstreeks op het scherm werden getoond/uitgelegd ipv dat iedereen achter een systeem de handelingen doet.
  • Ik vond het een leuke cursus en de trainer wist eea goed over te brengen.
ref-thales
Referentie: Thales

Wij verzorgen trainingen voor de Gemeente Eindhoven op het gebied van Het Nieuwe Werken, Digitaal Samenwerken, E-mail Minderen, Omgaan met Technostress, OneNote, Surface Pro tablet, Stoppen met vergaderen, Papierloos Vergaderen, Werken in de cloud, Vergroten van je zichtbaarheid en Projectmatig werken.

Daarnaast heeft AVK diverse privat portals ontwikkeld op de Helpdesk & Studyportal van “OfficeContent.nl” ten behoeve van deelnemersadministratie en naslagwerk.

  • Effectief en efficiënt. Goed vooraf overleg zodat maatwerk training ook bracht wat verwacht werd. Eric v.d. Steen – Functioneel beheerder
  • De inhoud van de training was zeer verfrissend en heb ik ervaren als een ‘bewustwordings’ verhaal. De trainer praat rustig en duidelijk, daardoor is de uitleg goed te volgen. Hij gebruikt herkenbare voorbeelden.G. Pas – Adviseur Kwaliteit
  • De docent geeft de training duidelijk met passie en plezier maar zeker niet minder ook de ervaringen die hij deelt. De aangedragen voorbeelden geven de extra verduidelijking.P. v.d. Ing – Testmanager
  • Duidelijke uitleg, trainer heeft geduld en is behulpzaam.G. Verwoord – Casemanager Wmo
  • Goede communicatie richting de groep met respect voor alle deelnemers en hun inbreng en gericht op de praktijk. Deze training kan mij verder helpen in mijn ontwikkeling als professional.Joek Feijen – Specialist Participatie
  • Enthousiaste trainer. Duidelijke uitleg.Anneke Beks – Vastgoed/Huuradministratie
  • Goed tempo (prettig). Goed en bondig ingaan op specifieke vragen. Een 9!Albert Venemans – Afdelingshoofd
  • Duidelijke training met nuttige tips!A. de Bruyn – Coördinator DIV
  • In korte tijd zijn vele aspecten aan de orde gekomen. Deze training geeft mij een handreiking om bewuster met mijn gedrag in het werk om te gaan. Alle aspecten waren boeiend.G. de Groot – Hoofd DIV archief
  • Goede training waar je echt iets aan hebt en dat praktisch bruikbaar is in de dagelijkse werkzaamheden.M. Heuts – Fiscaal adviseur
ref eindhoven
Referentie: Gemeente Eindhoven

Wij verzorgen diverse trainingen op het gebied van Excel voor medewerkers van Bakkersland.

 

  • Leerzaam, vlot en ontspannen. Een 9! Prima training, mede door de trainer.I. M. – Bakkerijmanager
  • Goede vlotte training. Er is ruimte om vragen te stellen.R. van Dijk – Manager Productie
  • Zeer goed, was duidelijk. Ik ga zeker draaitabellen maken en verticaal zoeken.J. van Baal – OE Coördinator
  • Interactief, nuttig en verhelderend.R. B. – Quality Engineer
  • Een leuke en leerzame training die direct toepasbaar is in  mijn  eigen werk.L. van Daalen – Manager productie
  • Begrijpelijk en duidelijk toepasbaar waarbij je plezier krijg met computers te werken. De gehele uitleg was zeer duidelijk. Van de cursus op zich waardeer ik het meest met de uitleg die erbij is gegeven.A. de Weerd – Teamleider magazijn
ref-bakkersland
Referentie: Bakkersland

Wij verzorgen diverse trainingen op het gebied van MS Office en papierloos werken en vergaderen met de iPad voor medewerkers van de Radboud Universiteit Nijmegen.

 

  • Sneltoetsen: Toch best wel handig! Ik ga zeker kortere en doelmatigere mails schrijven, stemknoppen gebruiken en toegewezen taken gebruiken ipv mails.H. Z. – Functioneel beheer
  • To the point, informatief, onderhoudend.L. C. – Secretaresse
  • Leerzaam en vlot zonder te snel te zijn.S. M. – Secretaresse
  • Interessante training die goed toepasbaar is en waarbij een groot aantal nieuwe dingen naar voren kwamen.M. A.-B. – Secretaresse JZ
  • Relevante informatie, en met name prettig om te weten wat er allemaal mogelijk is.M. van den End – Administratief medewerker
  • Zeer duidelijke, goed toepasbare en geslaagde training. Een 9!M. Heijmans – Secretaresse
  • Leerzame en duidelijke trainingR. Janssen – Medewerker salarisadministratie
  • Zeer leerzaam. Een 9! Ik ga zeker groepen aanmaken voor de duidelijkheid en om snel mailtjes terug te vindenN. H. Nguyen – Salarisadministrateur
  • Fijn, direct en handzaam.J. J. – Bibliotheekmedewerkster
  • Zinvol en leerzaam. Een 9. Ik ga zeker toepassen: Rules & alerts, sneltoetsen en losse dagen in agenda naast elkaar zetten.M. J. – Secretaresse
  • Het was een interessante, nuttige workshop. Meer inzicht in de opbouw van het programmaT. V. – Medewerker International Office
ref-radboud
Referentie: Radboud Universiteit Nijmegen

Wij verzorgen diverse trainingen op het gebied van MS Office voor medewerkers van de Gemeente Helmond.

 

  • De digitale wereld is nog verder voor mij opengegaan! Zeer verhelderend en inspirerend. F. Verhoeven – senior klantbegeleider schulddienstverlening
  • Flitsend en erg zinvol. Erg goede trainer. Een 10! L. Berkers – leerplichtconsulent
  • Wat veel mogelijk met Outlook. Nooit geweten. Nu nog toepassen en blijven toepassen. C. Cremers – schulddienstverlener
  • Leuke training, veel aandacht voor individu. Trainer geeft goede uitleg en erg kundig. A. de Zeeuw – sociaal rechercheur
  • Ik heb weer enkele haalbare stappen kunnen zetten in de omgang met Outlook die hopend ook blijvend tot een gedragsverandering leiden bij mij.J. vd H. – senior klantbegeleider
  • Ook voor Outlook geldt (à la Cruijff): je gaat het pas zien als je het doorhebt… Door de training ontdek je hoe Outlook je meer tot dienst kan zijn (i.p.v. dat Outlook je dagelijkse bezigheden ‘beheerst’)J. Vogels – Projectmanager
  • Direct toepasbaar in het werk en maakt nieuwsgierig naar meer. M. V. – P&O Adviseur
  • Intensief en leerzaam P. van Moorsel – Secretaresse
  • Een zeer praktische workshop, waarbij in relatief korte tijd veel nieuwe dingen aan bod zijn gekomen. Smaakt naar meer !!B. Henzen-Marcussen – Projectmanager
  • Goed om gezien te hebben dat het anders kan. M.van den Reek – all round documentair informatiebeheerder
  • Een prettige training met heel concrete tips om efficienter te werken! R. V. – Klantbeheerder Wmo
  • Contradictie tussen het idee dat email een bron van werk is en (slechts) een communicatiemiddel. J. Hendriks – adviseur internationale betrekkingen
  • Duidelijk, verhelderend, informatief en met humor gebracht. A. Wissink – Klantbeheerder
  • Een interessante workshop. Het programma kan inderdaad meer dan je verwacht. T. v. K. – senior klantbegeleider Werk
ref-helmond
Referentie: Gemeente Helmond

Wij verzorgen diverse trainingen op het gebied van Excel voor medewerkers van het Ministerie van Economische Zaken.

  • Zeer prettig, intensief maar laagdrempeligI. Wit-Hoornweg – Teamleider FEZ/FDA
  • Vlotte inhoudelijk sterke training, enthousiast en helder gegeven.S. L. – Adviseur
  • Zeer nuttig!A.J.G. Schaafsma – beleidsondersteunend medewerker
  • Het is leerzaam en de tips zijn heel nuttig. Een 9!C.W. T. – Adviseur bedrijfsvoering FDA/Control
  • Prettige cursus in een goed tempoH. Hendriks – Senior Adviseur bedrijfsvoering
  • Goede trainer, met goede interactie met klas.M. van Slooten – Min. EZ 
  • Ik heb op een levendige manier vele nieuwe toepassingen geleerd!M. S. – Adviseur bedrijfsvoering
  • Ga zo door!C. Doornekamp – Senior adviseur
  • Leuke cursus met praktische opdrachten. Praktisch toepasbaar en nuttig.J.M. Mos – Senior Adviseur Bedrijfsvoering
  • Zeer nuttig! Vooral de sneltoetsen.P. Wiewel – begrotingszaken FEZ
  • Goede voorbeelden en prettig werken. Directe feedback op vragen.J. B. – begrotingsadviseur
  • Ik heb jaren met EXCEL gewerkt maar vandaag toch nog heel veel kunnen opsteken.R Bachnoe – Controller
  • Een begrijpbare en vlotte trainingSharda Sahdew – Financieel medewerker
  • Leerzaam en goed te volgen. Docent weet veel over de stof.Lies Bolang – Adviseur bedrijfsvoering
  • Fantastisch, vooral het enthousiasme van de cursusleiderNellie van der Weide – Medewerker administratie FEZ/FDA
ref-minez
Referentie: Ministerie van Economische Zaken

Wij verzorgen diverse trainingen op het gebied van MS Office en Het Nieuwe Werken voor medewerkers van diverse afdelingen van de nationale Politie.

  • Enthousiaste en duidelijke training. Ik vond het erg nuttig en leerzaam. J. Olijslager – Werving & Selectie – Politie Flevoland
  • Dank je wel. Het was boeiende cursus. Jij weet in ieder geval hoe je de aandacht vast moet houden.C. Plaggenburg – District Noord
  • Veel handigheidjes geleerd. Een 9!S. S. – Mdewerker Arbeidsvoorwaarden – Politie Gooi en Vechtstreek
  • Hele effectieve workshop. Nu nog de training hoe archiveer ik alles optimaal.D. van Doorn – Personeelsloket – Politie Flevoland
  • Goede,zinvolle training, erg uitgebreid, niet alle mogelijkheden zullen in mijn functie benut worden.M.R. Karg – Personeelsmanagement adviseur 
  • Heel handig en goed voor iedereen om te volgen. Een 9 !M. Janzen – PMA – Politie Gooi en Vechtstreek
  • Tijdsbesparende weetjes. Veel ruimte voor eigen inbreng.I. Botman – Medewerker opleidingen
  • Kort, bondig en boeiend!C. Plaggenburg – Personeelszaken
  • Positieve beleving waarbij de uitleg en tips duidelijk weergegeven zijn.A.L. – Stagebureau
  • Nuttig, voor minder stress en meer werkplezier!D. Meijers – PMA – Korps Flevoland
ref-politie
Referentie: Politie

Wij verzorgen diverse trainingen op het gebied van MS Office en de iPad voor medewerkers van de Gemeente Enschede.

 

  • Ontzettend veel informatie over de iPad, prima uitleg! H. ten Tije – Directiesecretaresse – Gemeente Enschede
  • Wederom energiek en vernieuwend!N. Nijland – Projectondersteuner – Gemeente Enschede
  • Goed en overzichtelijk weergeven van mogelijkhedenM.G. – Projectsecretaresse – Gemeente Enschede
  • Leuke opfrissing met leuke nieuwe weetjes.K. Maris – Secretaresse – Gemeente Enschede
  • Het verbaast me dat er nog zoveel mogelijkheden in outlook zijn die ik niet ken en waar ik niet eerder van gehoord heb. De cursus is zeker een aanrader, ook voor de ervaren secretaresse.P.K. – Directiesecretaresse – Gemeente Enschede
  • Een cursus met veel tips die ik kan toepassen in de praktijk. Een dikke 9 !C.O.H. – Directiesecretaresse – Gemeente Enschede
  • Heel zinvol, veel handige tips die veel tijd gaan schelen.D. Huisman – Projectsecretaresse – Gemeente Enschede
  • Heel boeiend, veel Outlook tips, veel geleerd! Een 9 !H. ten Tije – Directiesecretaresse – Gemeente Enschede
  • Duidelijke verwoording met handige tips.M. Abbenhues – secretaresse – Gemeente Enschede
  • Enthousiaste training, met ruimte voor eigen inbreng.F.M. – Secretaresse – Gemeente Enschede
ref-enschede
Referentie: Gemeente Enschede

Wij verzorgen diverse trainingen op het gebied van MS Office en de iPad voor verschillende afdelingen binnen de GGD.

  • Enthousiast gemaakt om nog meer te doen met outlook! J.K. – Adviseur – GGD Hollands Noorden
  • Duidelijke en goede inhoud! L. v.d. M. – Administratief medewerkster GGD HN
  • Veel info, goed uitgelegd! M.H. – Centrale Administratie GGD Hollands Noorden
  • Ik ben razend enthousiast. Veel vragen zijn voor mij beantwoord. Een dikke 10!! T. Salman – Planning en registratie – GGD HN
  • Goede training en goed geluisterd naar de behoefte. Ik vond het erg prettig dat de trainer goed aanvoelde waar de behoefte lag. Diverse tips gegeven, erg prettig! S. Geelen –  secretariaat – GGD Limburg Noord
  • Duidelijke en rustige uitleg. Hij gaf ook algemene info die terzake deed. G.C. – Secretaresse GGD Limburg Noord
  • Zeer leerzaam! Vooral het gebruik van Regels/persoonlijke map/agendabeheer + alle trucjes  voor sneller en effecienter werken met Outlook. R. Lind – Planbureau – GGD Hollands Noorden
  • Zinvol en goed toepasbaar in de praktijk. Vond het leuk om te zien wat er allemaal kan en wil hier ook zeker mee aan de slag. J. van Oostveen – Cursusbureau – GGD HN
  • Praktische informatie waardoor ik efficienter kan gaan werken. E. Swart – Cursusbureau GGD HN
  • Vlot, prettige sfeer, gericht op behoefte, ruimte voor individuele vragen. G. Geerdink – Sectormanager JGZ – GGD
ref-ggd
Referentie: GGD

Wij verzorgen al enkele jaren alle MS Office Performance trainingen voor de werknemers van Bosch Siemens Huishoudapparaten BV.

  • Heldere uitleg, duidelijke en goede opbouw! I. Wiersinga – Corporate Communications Adfvisor BSH
  • Duidelijke training met (wat mij betreft) het juiste tempo, waarbij ook nog tijd was voor specifieke vragen van de deelnemers.L. Westrik – Management Assistente BSH
  • Interactieve training die op een goed tempo gegeven wordt met goed toepasbare functionaiteiten.J. Streefkerk – Salesmanager MDA Siemens
  • Erg nuttige en leerzame dag. Ondanks veel theorie ging de dag erg snel voorbij wat betekent dat ik het absoluut niet saai vond. Een 9 !J. van Klaveren – Business Analyst BSH
  • Leerzame training, goed toegepast op de wensen.C.B. – Product Manager BSH
  • Trainer bracht de stof leuk en enthousiast. Goede, interactieve werking met de groep.I. Schauwaert – Product Manager BSH
  • Door de trainer is Outlook een beheersbaarder bos geworden.R.V. – field service engeneer BSH
  • In een rustige, met goede opbouw, wordt de materie goed uitgelegd en steeds meer uitgediept.F. Koopman – Commercieel administratief mdw BSH
  • Een aansprekende workshop, creatieve en enthousiaste trainer. Nieuwsgierig naar meer!C. de Nijs – Productmanager BSH
  • De training heeft weer veel mogelijkheden duidelijk gemaakt. Een dikke 10!R. de Rouw – Area Manager BSH
ref-BSH
Referentie: Bosch Siemens Huishoudapparaten BV

Wij verzorgen diverse MS Office en iPad trainingen voor regionale Rabobank kantoren door heel Nederland.

O.a. Rabobank Zuid Hollands Midden en Hart van Brabant.

 

  • Interactief en leerzaamA.W. – Directie ondersteuner Rabo ZHM
  • Informatief met voldoende ruimte om eigen vragen te stellenMandy Verhoef – Secretaresse Groot Zakelijk – Rabo ZHM
  • Altijd nuttig om van een specialist de (nieuwe) mogelijkheden te horen; immers als je het bestaan van een mogelijkheid niet kent/weet, waar begin je dan met zoeken?P. van D. – Directie ondersteuner – Rabo ZHM
  • Een grote aha-erlebnis. Het is allemaal logisch maar je moet het wel weten!Wilma Loven – HR Adviseur – Rabo HvB
  • Een afwisselende workshop waarin voor veel herkenbare problemen praktische oplossingen worden aangedragen.Yvonne Bestebroer – HR Medewerker – Rabo HvB
  • Leerzaam! Een 9!Corinne Lueks – Directie ondersteuner – Rabo ZHM
ref-rabo
Referentie: Rabobank

Wij hebben voor diverse medewerkers van de Erasmus Universiteit Rotterdam trainingen Excel en Acces verzorgd.

 

  • Duidelijke uitleg door de trainer. Handige tips en toepassingen in Excel geleerd.Carien de Ruiter – Office Manager
  • Interessante weetjes geleerdA. Mes – Secretaresse
  • Goede workshop. Eindelijk zijn mijn vragen beantwoord die ik in voorgaande cursussen miste!K. – Secretaresse
  • Zeker niet saai! Goede manier van uitleggen.U.D. – Assistent OM
  • Erg interessant en toepasbaar in de praktijk.Marianne van Holten – Assistent officemanager
  • Een nuttige cursus waarbij het fijn was om tijdens de cursus en thuis te kunnen oefenen.V. ten B. – Evenementen coördinator
ref-erasmus
Referentie: Erasmus Universiteit

Wij hebben voor de secretariaat medewerkers van het AMC diverse trainingen ‘Slimmer werken met Outlook’ verzorgd.

 

  • Zeer leerzaam en veel nieuwe dingen gezien!E.M. – Secretaresse
  • Boeiend, inspirerend en aanstekelijk!J. de B. – Secretaresse
  • Zeer nuttig de training een keer te doen. Trainer was heel inspirerend!M.V. – Stafsecretaresse
  • Zeer enthousiaste trainer die veel te vertellen heeftE.R. – Secretaresse Orthopedie
  • Onverwacht zeer nuttig!H.W. – Stafadviseur
  • Goed gebracht door Ed Hartskeerl, maar ik had maar een korte cursus, voor herhaling vatbaar!Mojca Lovrencak – Secretaresse
  • Het was een leuke ontmoeting, maar de tijd, ook volgens onze lesgever Ed, veel maar dan ook veel te kort, we moeten absoluut meer van hem gaan horenF. Coeleman – Secretaresse
  • Verbazingwekken leerzaam. Ik dacht dat ik toch wel een volleerd gebruiker was van Outlook!!!Jacqueline de Rijk – Secretaresse
  • Geweldig, zoveel nieuwe mogelijkheden waar ik nog niets van weet.Anneke Wiss – Management Assistente
  • Niet wetend wat te verwachten kwamen we er heel gemotiveerd uit…S. Warmaar – Secretaresse B
  • Doeltreffend, even weer bepaald bij het handig gebruik van functionaliteit waar je anders, bij gebrek aan ervaring aan voorbij gaat.Harmke van Rossen – Projectsecretaresse ADICT
ref-amc
Referentie: AMC

AVK heeft diverse trainingen Word en Outlook verzorgd voor de medewerkers Cox Ten Bruggecate Advocaten.

 

  • Duidelijk en overzichtelijk.Inge – Secretaresse
  • Intensief, maar nuttig!Carlijn Ten Bruggecate – Advocaat
  • Goed toepasbaarD. v.d. E. – Secretaresse
  • InformatiefM.L. – Advocaat stagiaire
ref-cox
Referentie: Cox Ten Bruggecate

AVK heeft de afgelopen jaren diverse trainingen verzorgd voor de medewerkers van FrieslandCampina DMV.

Van trainingen en workshops tot het verzorgen van mailings met tips & tricks.

  • Een leuke praktische training waardoor het office pakket gebruikersvriendelijker is geworden en veel tijdwinst kan worden geboekt. Tijdens de training zijn veel mogelijkheden behandeld waarvan ik het bestaan niet wist, die super handig zijn. Irene van de Ven – Management Assistente
  • Prettig, in een goede sfeer én leerzaam. Keep up the good work!E.B. – Financial Analist
  • Confronterende, inspirerende en verhelderende workshop! Jolanda Janssen – Accounting & Reporting Officer
  • Handige cursus met goede tips en tricks Vanessa Ouahmar – Sales Support
  • Veel momenten van ‘oh, wat handig’, dat ga ik gebruiken. Annelies Oosterwijk – Management Assistente
ref-frieslandcampina
Referentie: FrieslandCampina DMV

Wij hebben diverse MS Office trainingen verzorgd voor de medewerkers van Van Lanschot Chabot.

 

  • Dynamische trainingN.J. Zeeman – Management Assistente divisie A
  • Bezielend en stimulerendSimone Doms – Projectmedewerker
ref-vanlanschot
Referentie: Van Lanschot Chabot

STC heeft kennis van haar medwerkers hoog in het vaandel staan, wij verzorgen met grote regelmaat diverse trainingen op locatie.

Van advisering en begeleiding bij de migratie naar Office 2010 tot trainingen en workshops.

 

  • Leuke refresher met goeie tips om dingen handiger te doen.Erik Hogkamer – Docent STC
  • Handig en interessant, tijdbesparende functies en tips en trics geleerd.L. van Mameren – Officemanager STC
  • Gezellig én leerzaam!Alco Weeke – Afdelings Directeur STC
  • Nuttige weetjes om toe te passen op de werkvloerJannicke Dekker – Administratief medewerker STC
  • Prima training. Een dikke 8!Laurian Hollander – Afdelings Directeur STC
  • Goede, heldere uitlegT. Vermeer – De Jong – Bureau Planning STC
  • Het was een nuttige en zeer leuke trainingS.G.P. Ciampichetti – Docent STC
  • Goede training met aandacht voor individuenAngelique Bosker – Projectmanager STC
ref-STC
Referentie: STC Group

Wij verzorgen jaarlijks diverse trainingen, vakliteratuur en publicaties voor VakMediaNet.

Met name voor het Management Support Magazine en Management Support Opleidingen.

 

  • Bouke van Kleef van AVK traint, ontwikkelt en schrijft voor Vakmedianet – Management Support Opleidingen. Hij is een trainer die meedenkt, met goede ideeën komt en open staat voor nieuwe dingen. Hij is creatief, betrokken, enthousiast en fijn om mee samen te werken. Hij beheerst de materie heel goed. De evaluaties van zijn trainingen zijn ook zonder uitzondering prima, met cijfers rond de 8,5 gemiddeld.Belangrijkste kwaliteiten: Fantastische resultaten, Aangenaam, Deskundige Cas Wegman – Vakmedianet – Management Support
  • Marianne Smits van AVK is een uiterst plezier persoon, zeer betrouwbaar en een vakvrouw in hart en nieren. Ze is een uitstekende trainer die theorie en praktijk perfect aan elkaar weet te koppelen. Deelnemers zijn zeer tevreden. Ze is daarnaast een zeer gewaardeerde auteur voor ons vakblad en onze boeken. Je kunt Marianne altijd bellen voor nieuwe ideeën, ze denkt mee en komt met goede voorstellen. Ik heb niets dan lof voor Marianne!Belangrijkste kwaliteiten: Fantastische resultaten, Deskundige, Hoge integriteit Cas Wegman – Vakmedianet – Management Support
ref-vakmedianet
Referentie: Vakmedianet

Wij hebben de de overstap naar Office 2010 begeleid met een compleet diensten pakket voor Esprit Nederland en Esprit België.

Van advisering en begeleiding bij de migratie tot trainingen en workshops.

  • Goede workshop, vooral Bouke deed het goed, boeide de sales mensen. Hield ze scherp.Sabine en Angena – Sales – Esprit België
  • ik ben zelf erg traag met het gebruik van computers –> deze workshop in combinatie met oefening & praktijk geven resultaat.N. Hagenbeek – AM Shoes – Esprit
  • Goede en relevatie informatie, trainer had veel kennis, dus wist alle vragen te beantwoorden.Y. Reijnhout – HR Consulent – Esprit
  • Een vlotte trein waar je kon van meepikken wat je wou.S. Desmet – Finance – Esprit België
  • Ontspannen en leerzaam!J. Dooreward – Facility – Esprit
  • Heel interessant!G. van Hauwaert – Credit Controller – Esprit België
  • Prima info, korte workshop en to the pointM. Verheul – Esprit
  • Prettige, gebruiksvriendelijke uitleg van de verschillende programma’s.D. ter Steeg – Sales Assistent – Esprit
ref-esprit
Referentie: Esprit

Wij verzorgen alle trainingen voor de Gemeente Delft op het gebied van MS Office 2010, Social Media en Werken en Papierloos Vergaderen met de iPad. 

Daarnaast heeft AVK diverse huisstijl sjablonen ontwikkeld en beheren wij de Helpdesk “Delft.OfficeContent.nl” met implementatie in het Office lintmenu.

 

  • Vanuit een goede basis in Word wordt het totale programma doorlopen met uitstapjes naar de andere Office programma’s. Een prettige workshop, op een rustige manier gebracht en dat binnen 4 uur. Heel erg efficient. M. Galje – Teamleider KCC – Gemeente Delft
  • Ik vond het duidelijk en verhelderend. Vooral wat outlook betreft heb ik veel geleerd.A. Bruinhart – Secretarieel medewerker – Gemeente Delft
  • Constructieve en informatieve uitleg in een positieve uitleg sfeer.J. van den Berg – Planeconoom – Gemeente delft
  • Een goede manier om op snelle, efficiënte wijze de belangrijkste wijzigingen en toepassingen te behandelen, waarbij goede basiskennis geen vereiste is.J.T. Bosch – Projectleider – Gemeente Delft
  • Gezellig en waardevol! Ik vind het super dat je nu vanuit Word ook in Exel, Power Point enz. kan werken in 1 document.D. van Loenen – Management Assistent – Gemeente Delft
  • In één zin: inspirerend!T. Trimbos – Aministratief medewerker – Gemeente Delft
  • Prima training, duidelijke uitleg en zeer nuttig kan nu beter bepaalde opdrachten uitvoeren.A. Smits – Werkmeester – Gemeente Delft
  • Ik ben goed wegwijs gemaakt waardoor ik er niet meer tegenop zie met office 2010 te gaan werken.P. Ballhaus – Management Assistent – Gemeente Delft
  • De workshop was verhelderend en inspirerend.Anoniem – Jurist – Gemeente Delft
  • De workshop was zeer duidelijk en goed te volgen.J.O. de Boer – Teamleider – Gemeente Delft
ref-delft
Referentie: Gemeente Delft

AVK heeft voor alle medewerkers van BP Raffinaderij Nederland de migratie trainingen verzorgd voor Office en Windows.

Onze trainingen werden hoog beoordeeld met een gemiddelde van 8,5.

 

  • Marija Josipovic from AVK is a very nice person to work with. She quickly understands the training needs and offers quality solutions, even when it’s an “out of the box” issue. Marija is a professional and experienced account manager in the IT training business.Belangrijkste kwaliteiten: Aangenaam, Waar voor uw geld, Hoge integriteitRinus Poppelaars – Team leader Learning & Development – BP Refinery
ref-bp
Referentie: BP

Al sinds de oprichting van AVK in 1984 verzorgen we met én voor Kluwer diverse innovatieve trajecten en trainingen.

Van het ontwikkelen en uitvoeren van nieuwe trainingen tot publicaties in vakbladen en vakliteratuur.

 

  • Bouke van Kleef van AVK traint, ontwikkelt en schrijft voor Kluwer Opleidingen. Hij is een trainer die meedenkt, met goede ideeën komt en open staat voor nieuwe dingen. Hij is creatief, betrokken, enthousiast en fijn om mee samen te werken. Hij beheerst de materie heel goed. De evaluaties van zijn trainingen zijn ook zonder uitzondering prima, met cijfers rond de 8,5 gemiddeld.Belangrijkste kwaliteiten: Fantastische resultaten, Aangenaam, Deskundige

    Cas Wegman – Kluwer

  • Marianne Smits van AVK is een uiterst plezier persoon, zeer betrouwbaar en een vakvrouw in hart en nieren. Ze is een uitstekende trainer die theorie en praktijk perfect aan elkaar weet te koppelen. Deelnemers zijn zeer tevreden. Ze is daarnaast een zeer gewaardeerde auteur voor ons vakblad en onze boeken. Je kunt Marianne altijd bellen voor nieuwe ideeën, ze denkt mee en komt met goede voorstellen. Ik heb niets dan lof voor Marianne!Belangrijkste kwaliteiten: Fantastische resultaten, Deskundige, Hoge integriteit

    Cas Wegman – Kluwer

ref-kluwer
Referentie: Kluwer
AVK heeft in haar ruim 35 jarige bestaan vele grote en kleine opdrachtgevers tevreden gesteld met haar innovatieve manier van werken en trainen. Kantoren en secretariaten van MKB’s tot Multinationals werken slimmer, sneller en leuker door onze praktijkgerichte maatwerktrainingen.

Hieronder een overzicht van onze zeer tevreden klanten, in willekeurige volgorde, gegroepeerd op brancheniveau.

Snel zoeken in uw branche? Klik op een van onderstaande categorieën om naar de desbetreffende branche te gaan.

 

Retail & Productie

Unilever
Coca Cola Enterprises B.V.
Heineken
Legamaster
Koni B.V.
Royal Cosun (Aviko, Suiker Unie, Sensus, Duynie)
Roldo Rent
Jardin Kunststof Tuinmeubelen
GROHE Nederland
AS Watson Benelux
John Deere Enschede BV
Dekker Olifanta – Protest Sportwear
Kloosterboer – Vriesveem
Meester Expertsystemen
Barenbrug Holland
Benier Nederland
Louwman en Parqui – Toyota en Lexus NL
Xerox
Philips

ICT & Media

JBS Multimedia Nederland B.V.
L1 Radio & TV
Sanoma Media
Kluwer België
Management Support
Kembit
SAS Institute
KPN
Axaft IY & Telecom B.V.
Siemens Nixdorf
PPT Solutions B.V.
Cyber Adviseurs
Aces Direct
IT Mobile

Zakelijke Dienstverlening

Loyens en Loeff
LEBO Vastgoed
Helder Vastgoed B.V.
WIJ Advocaten
Countus Accountants + Adviseurs
Flynth Adviseurs en Accountants
Linden Accountants
Accent Adviseurs
Promotion Partners
Van Spaendonck
GITP HR Adviesbureau
Pangea Travel
Involon B.V.
Landgoed Heezenberg
Uitgeverij Zwijssen
Noordhof Uitgevers
Ten Hooven Technisch Management
Ortec Finance
Het Liftinstituut
Baclin
R&B Wonen
Rewin N.V.
Starjob (SMI)
Brink Groep
Plus 100
KomKids Kinderopvang
VADO beheer

Overheid

Ministerie van Buitenlandse Zaken
Ministerie van Justitie
Ministerie van Infrastructuur en Milieu
Ministerie van OCW
Ministerie van Sociale Zaken
Eerste Kamer der Staten Generaal
Provincie Gelderland
Provincie Overijssel
Provincie Utrecht
Provincie Zeeland
Provincie Zuid Holland
Gemeente Boekel
Gemeente Deurne
Gemeente Den Haag
Gemeente Deventer
Gemeente Leeuwarden
Gemeente Nijmegen
Gemeente Oud-Beijerland
Gemeente Rhede
Gemeente Rotterdam – Burgerzaken
Gemeente Rijswijk
Gemeente Steenwijkerland
Gemeente Urk
Gemeente Utrecht
Gemeente West Maas en Waal
Gemeente Zaltbommel
Gemeente Zoetermeer
Gemeente Zuidplas
Gemeente Zutphen
Samenwerkingsverband Super Pilot Gemeenten
Pese Gemeenschap Brussel
SIOD
Openbaar Ministerie – Functioneel Parket
Koninklijke Marechaussee
Rechtbank Overijssel
Veiligheidsregio Zaanstreek
Veiligheidsregio Brabant-Zuidoost
Inspectie van het Onderwijs
Kadaster
Omgevingsdienst Noordzeekanaalgebied
Kamer van Koophandel Tilburg
Werkgroep Burger Servicekaart
LVO – Landelijke Veranderings Organisatie
Taskforce Kwaliteit Bijstand
Gemeentelijke Sociale Dienst Amsterdam
Gemeentelijke Sociale Dienst Kerkrade

Energie en Waterhuishouding

Vitens
Delta Energy
Deltalinqs
Energiebedrijf ENW
Hoogheemraadschap van Rijnland
Hoogheemraadschap Schieland
Evides
Brabant Water
Waterschap de Dommel
IMBEMA Holland B.V.

Bank en Verzekeringswezen

Bank Mendes Gans
Defam Greenloans
Neon Private Equity
Fortis Private Equity
Centraal Beheer
ANOZ Zorgverzekeraars
Credit Agricole Consumer Finance
DVB Bank

Zorg en Welzijn

Nederlandse Zorg Autoriteit
Het Rode Kruis
VU Medisch Centrum
Erasmus UMC
Radboud UMC
Academisch Ziekenhuis Leiden
Antoni van Leeuwenhoekziekenhuis
Medisch Centrum Alkmaar
Mentor Medical
Nederlands Huisartsen Genootschap
Huisartsenpost West Brabant
Celgene B.V.
DePuy Synthes
Boston Scientific
Vitalis
Pharma Partners
Sint Maartens Kliniek
Lelie Zorggroep
Treant Zorggroep
MindUp
Gemini Ziekenhuis
Trimbos Instituut
VIR eCare Solutions
Amerpoort Zorg
Reinaerde Zorg
Parnassia Groep
Jeroen Bosch Ziekenhuis
IMW Tilburg
Stichting Zorgcentrum Sint Jozef
Stichting Philedelphia Zorg
Koninklijke Kentalis
Intermetzo Jeugdzorg
Zorgkantoor Friesland
Emergis
Lentis
GO! Oosterhout
Rubicon Jeugdzorg
Combinatie Jeugdzorg
Juvent Jeugdzorg
Bijzonder Jeugdwerk
KomKids Kinderopvang
MEE West Brabant

Onderwijs en Opleidingen

Maastricht University
Tilburg University
Radboud Universiteit Nijmegen
Erasmus Universiteit
Wageningen University & Research
Universiteit van Amsterdam
Technische Universiteit Eindhoven
Universiteit Utrecht
Universiteit Gent
Sint Lucas College
Hogeschool Leiden
Hogeschool Utrecht
Hogeschool Inholland
Hogeschool Windesheim
Fontys Cediecom
De Rooi Pannen
Heliview
Management Support Opleidingen
ROC Leiden
ROC Horizon College
Pius X College
Scalda
Bright Alley
ROC West Brabant
Saxion
Lerio
Develstein College
Euroforum
Koning Willem I College
Het Lyceum Rotterdam
BOVO Haaglanden
Verloskunde Academie Groningen
Hadoks Academie
Secretary Acadamy
ECABO
Saroc
Schoevers
Secretary Plus
HM College
ISS Opleidingen
Bartimeus
Opleidingshuis Oosterhout
SMI – Secretary Management Institute
Vereniging Hogescholen (HBO Raad)

Stichtingen, Corporaties en Brancheorganisaties

Amnesty International
Stichting Mommerskwartier
Nederlands Openlucht Museum
VASMO
NV Rede – Brainport
Vereniging Hogescholen (HBO Raad)
Koninklijk Notarieel Broederschap
Stichting Woonburg
Stichting Maatschappelijke Opvang
Stichting Anton Constandse
NVW
Expertisecentrum Forensische Psychiatrie
Stichting Robuust
Woonkracht 10
Wonen Zuid
Center for people and Buildings
Ziekenfonds Raad
Stichting KVW de Blaak
Stichting Huisartsenpost West-Brabant
Stichting Nationaal Groenfonds

Vervoer & Opslag

Scheepvaart en Transport College
Nederlands Loodswezen
SRON Spache Research
ANWB
Koninklijke Boskalis Wetminster
TNT Post
Kloosterboer – Vriesveem
Ampelmann Operations
Bouw Logistics Services

Industrieel & Bouw

KWS Infra
Cegelec
Dockweiler
Air Liquide
Stork Installatietechniek
KIN Installatietechniek
Deltalinqs
Burgy Bouwbedrijf
IHC Hytop
Naaykens Luchttechnische apparatenbouw
IMBEMA Groep
Alfalaval
Heymans
BAM
ULC Installatiegroep
Astava
OK Olie
referenties
Al onze referenties