Bouke van Kleef

Bouke van Kleef

Directeur AVK - Innovatiecoach

“Trainen, helpen en adviseren zit in mijn bloed. Het is een passie. En zo houd ik, als directeur van AVK, de zo noodzakelijke feeling met onze doelgroepen.”

Even voorstellen

Mijn naam is Bouke van Kleef en ben nu ruim tien jaar werkzaam bij AVK. Begonnen als trainer/adviseur op gebied van MS Office en Het Nieuwe Werken, maar al snel zag ik kansen weggelegd voor AVK om uit te breiden en de positie op de opleidingenmarkt te verstevigen. Ik ben in die tijd opgeklommen tot directeur en heb met AVK een nieuwe weg ingeslagen. Was AVK in het begin echt een consultancy bedrijf met 3 medewerkers, nu hebben wij ons meer en meer toegelegd op het geven van trainingen die als doel hebben het werk op kantoor slimmer, sneller en leuker te maken.

In 2013 heb ik dan ook de stap gemaakt om het bedrijf over te nemen en inmiddels hebben we ons team uitgebreid naar 15 enthousiaste medewerkers. We ontwikkelen zelf onze trainingen en hebben een unieke en persoonlijke aanpak waarop we veel positieve respons krijgen. Daar ben ik uiteraard zeer trots op.

Zelf ben ik woonachtig in het Brabantse Waalre waar ik samen met mijn partner het geluk heb om drie geweldige (pleeg)kinderen op te mogen voeden en te genieten van het vaderschap. Van daar uit reis ik nog steeds het hele land door om trainingen te verzorgen, want dat zit nu eenmaal in mijn bloed. En zo houd ik de zo noodzakelijke feeling met onze doelgroepen.

Profielschets

Bouke van kleef is directeur van AVK Training & Coaching. Daarnaast is hij trainer, innovatiecoach en onafhankelijk adviseur op het gebied van slimmer werken op kantoor.

In de afgelopen jaren heeft Bouke aan veel innovatieve projecten gewerkt op het gebied van effectiever efficiënter en leuker werken. Vanuit zijn passie voor kantoor-productiviteit verzorgt hij regelmatig trainingen over privacy, digitaal werken, van tool tot en met de menselijke kant van digitaal werken. Onderwerpen van zijn expertise zijn, onder andere, digitaal werken, e-mail minderen, modern timemanagement, werken in flow en omgaan met techno-stress, Office 365, privacy (AVG) en tools zoals SharePoint en Teams.

Mede dankzij zijn uitgebreide kennis, enthousiasme en jarenlange ervaring, worden zijn trainingen hoog beoordeeld en als zeer nuttig en meteen toepasbaar ervaren.

Bekijk een van mijn collega’s

Klik op een van onderstaande namen voor de contactgegevens en een korte profielschets van mijn collega.